Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Overzicht

Als de bestelling nog niet is verwerkt, is het in de meeste gevallen mogelijk om te annuleren of de bestelling te wijzigen. In dit geval wordt uw betaling volledig teruggestort op uw rekening, of u kunt uw bestelling alsnog omruilen voor een ander product. Het is belangrijk dat je met je vraag zo snel mogelijk contact opneemt met de klantenservice. Van sommige producten kan niet worden afgeweken, bijvoorbeeld als het product speciaal voor jou wordt samengesteld. Als de bestelling het magazijn al heeft verlaten, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. Als het pakket al is bezorgd, kun je de bestelling in de meeste gevallen retourneren.

 

Ruilen en retourneren

Als u als consument uw aankoop wilt annuleren, kunt u dit in de meeste gevallen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling doen. Hiervoor kun je de retourprocedure volgen.

Wat te doen in de volgende situaties: U heeft het verkeerde product besteld of wilt het product wijzigen.

Verkeerd besteld?

Via het support en contact kunt u ons een mail sturen met daar in het bestel en of het factuur nummer. Vermeld duidelijk welk product u had willen bestellen en wat u ontvangen heeft. Onze klanten service zal voor u een retour label aanmaken zodat u het product kan retourneren en een nieuw product kan bestellen. Het tegoed van de eerste bestelling zal binnen enkele werkdagen terug gestort worden.

Verkeerd geleverd geleverd?

Meld u via support en contact de foutieve levering en wij zullen zo spoedig mogelijk deze fout herstellen.

Defect ontvangen?

Via support en contact kunt u het defecte product aanmelden voor garantie. Stuur als het defect visueel is of er door de vervoerder schade is ontstaan altijd voldoende beeldmatareaal mee. Voeg bij het aanmelden ook uw bestel en of factuur nummer toe.

 

Garantie

Voor onze garantie voorwaarden verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden artikel 8